قیمت مفتول گالوانیزه

Wiki Article

خریداری این نوع مفتول ها بسیار آسان است و قیمت مناسبی دارند به همین دلیل امکان خرید برای همه ی افراد وجود دارد.

ورود رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ورود با رمز عبور یکبار مصرف

اشتراک گذاری در twitter اشتراک گذاری در telegram اشتراک گذاری در whatsapp اشتراک گذاری در Fb اشتراک گذاری در linkedin محصولات مرتبط

برای خرید تیرآهن اصفهان لازم است حداقل چهار بسته خریداری کنید که معادل بیست تن می‌شود و هزینه بار شما به صورت کیلویی محاسبه می‌گردد. همچنین برای کاهش هزینه حمل بار می‌توانید پیش از بارگیری، برشکاری را انجام نموده و از ماشین‌های کوچک‌تری برای حمل بار خود استفاده کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با توجه به این که در تولید مفتول گالوانیزه از مفتول سیاه استفاده می‌شود بنابراین بسیار نرم بوده و درصد ازدیاد طولی آن و هم‌چنین مقاومت آن در مقابل خمش و پیچش افزایش می‌یابد.

، قیمت مفتول گالوانیزه تاکستان، قیمت صنایع مفتولی و …. از جمله اطلاعاتی هستند که می‌توانید از طریق کارشناسان مرکزآهن به آن‌ها دست پیدا کنید.

مفتول گالوانیزه گرم در واقع مفتول سیاه حرارت داده شده‌ای (آنیل شده) است که در اثر حرارت، کربن آن به حداقل ممکن رسیده، بسیار نرم و نفوذ‌پذیر شده است.

آدرس فروشگاه : اصفهان، سه راه آتشگاه، صد متر بعد از تالار هشت بهشت

به طور کلی قیمت همه ی مفتول ها بستگی به نوع مفتول و چگونگی ساخت آن ها بستگی دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در روش تولید سرد مفتول های گالوانیزه از سیستم های پیشرفته مثل برق الکترولیز و آبکاری استفاده میشود.

این نوع سیم که به مفتول آنیل شده یا آرماتوربندی نیز شناخته می شود که معمولا کاربرد آنها در بسته بندی ، قالب بندی ، ساخت انواع مفتول گالوانیزه ، آرماتوربندی و … می باشد مفتول گالوانیزه که توضیح داده شده است.

این فرآیند ضمن مقاوم نمودن مفتول در برابر رطوبت و شکستگی، آن را منعطف نیز می‌سازد. این عمل با هدف جلوگیری از خوردگی فلز پایه یعنی فولاد و زنگ‌زدگی آن انجام می‌شود.

Report this wiki page